Vi sätter press på oss !

Det kan ni lita på att vi gör.
Det kan tyckas att vi är lite kaxiga när vi går ut och säger att vi skall vinna serien.
Vi har tillsammans i laget satt upp målsättningen att gå upp till Div II.
Det betyder alltså att vi måste vinna eller komma sämst tvåa i serien.
Jag läste lite Martins (Salems IF) blogg att han tyckte vi satte en hög press på oss själva.
Det är bara kul att sätta taket från början.
Bele har gjort samma sak, sagt att dom ska plocka serien utan problem.
Nu får vi möta Bele i första matchen hemma (20 Sep) och det ska bli kul.
Bele har ju en tuff matchen helgen innan mot Handen-VH.
Just idetta nu så väntar jag på att Leo ska bli hel och att Tobbe ska bli frisk.
Sen drar vi ingång.

Mitt tips

1. Nynäshamn (Vi är förberädda för att komma topp två, allt annat är misslyckat)
2. Bele Barkarby (Bele har värvat bra och jag såg dom mot VÄrmdö, helt ok)
3. Salems IF  (Salem är alltid farliga, förutom då dom åkte ur Trean)
4. IBK Handen-VH (VH kommer ha det bästa laget när alla kan, men håller inte hela säsongen)
5. Vaxholms IBF ( Vaxholm underskattar jag inte igen, dom kommer vara med att kriga)
6.  Jakobsbergs IBF (Jakan är läskiga, kan placeras sig var som helst, grymt lag när alla kan)
7.  IFK Sollentuna  ( Har föryngrat med GAIK spelare men får det tufft.)
8. Sundbybergs IK (Här är jag osäker, ett ungt lag, kan dom klara prssen)
9. Sköndals IK  (Jag tror Sköndal får det lika tufft som förra säsongen, har förlorat ett par spelare till Farsta)
10. Bro IK  (Tappat Hjertner, då tappar man mkt, får det tungt utan sin kapten)
11. Tumba GOIF (Har inte hört något men går på Niemens tips, inga nyförvärv, då blir det tungt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0