Ante Wilson klar för Visby

Hade ju förhoppningar att få hem den lille sparveln till Nynäshamn.
Men jag förstår honom, Visby kan nog vara en av dom bästa klubbarna att spela IB för.
Kul för ANTE, lycka till grabben

Läs mer här

Nu är man hemma från Öland igen och skall börja uppdatera igen !

Handen VH förlorade igår mot Hammarbyhöjden med 10-4 och är nu nästan helt borta från div III STHLM.
Det skulle vara om SB Innebandy med Gunnarzon i spetsen la ner laget.
Jag tvivlar på detta.
Tråkigt för mina gamla killar i laget att åka ur en serie.
Life is a bitch !

Hörde på omvägar att Jonas G är helt klar för TT nästa säong.
Undrar om Sebbe ansluter till TT ?
Cederborg på väg hem från varmare breddgrader, kan han ta en plats ?

Hammarby verkar toksatsa, inget kostigt med det.
Hörde att Krille Nilsson skulle träna med Hammarby.
Kom igen nu Krille, Nynäshamn måste ju vara mera atraktivt än Hammarby ?!?!?!?!
Skärpning !

2St U21 Letter på väg till Nynäshamn för provträning *kul*
Man får slipa sin Engelska =)
Ska bli kul att se vad dessa killar kan göra...
Vi har inte givit upp hoppet om Zäta ännu.
Jag har ju lovat honom en privat pokerkassa på alla sköna Homegames i Nynäs.



Peace Out. !!!!

Kommentarer
Postat av: leo

maka bja

2009-05-11 @ 10:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0