Snart är det Fredag

Återigen har dagen varit i tecknet KAOS.
Så sjuukt mkt att göra på Jobbet igen.
KUL att det finns mkt att göra, men självklart är det ett nytt Trafikledningssystem som gr att allt känns så nytt och jättekul..
Jag börjar bli sjukt hungrig , har inte ätit fast föda på 10 dagar just idag.
Så nu börjar det kännas tungt.
Men efter regnet kommer Solen.
På Tisdag får jag börja äta i små mängder igen.
Idag har man ätit Vaniljsoppa till Frukost, Chokladsoppa till Lunch och till middag vart det en smaskig Jordgubbsshake.

På IB fronten så har man gästat  Styrelsemötet för att se lite hur allt fungerar i teamet bakom Nynäshamns IBK.
Det finns roliga framtidsplaner och mkt intressanta saker.
Kul att Balrog lyckades besegra Warberg !
En stralle i Sudden av  M Karlsson *skön kasse*
Det kommer bara stärka hans självförtroende inför nästa fajt.
Blomberg het som ja het som en Målkung =)
Kul att det blir lite spänning i semiserien, för alla har väl tippat att Warberg skulle ta hem detta lätt.
Kul att Lydecker fick en 4 av IBM.
Kom hem till Nynäshamn =)

Nu är det dags för bingen så att man orkar upp imorgon.

Peace

Kommentarer
Postat av: Trimpen

Dieten låter inte så smarrig, själv tryckte jag i mig en kebabrulle med stark o vitlökssås till lunch mums

2009-04-03 @ 11:55:35
Postat av: Tobbe

Ska kila iväg o plocka upp min kebab nu...



>>Trimpen. Bira o boll hos Adde imorrn ?

2009-04-03 @ 16:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0