Lite Träningsdagbok m.m

Igår var det träning igen.
Det var sjukt många sköna snubbar som ville träna.
22 Ute + 2 keeprar.
Janne The Killer fixade lite i förrådet och man kom knappt in för att hämta den lilla ipodtavlan.
Jag upptäckte iaf att killarna har sjukt dålig kondition, iaf om man jämnför vart vi ska ligga.
Nästa pinsamt dåligt på vissa spelare !!
Jag har iaf bstämt mig för att om inte konditionen blir bättre nästa vecka så blir det löpning 30 min innan varje träning !
Att spela tvåmål på 22 pers är inte det bästa alternativet kan jag säga.
Trots detta så var det ganska så okej, vi kan bättre eller rättare sagt jag har sett bättre tvåmål.
En rolig sak vi har infört denna säsong är BÖTER för sena ankomster.
Nu är ju jag en av dom bästa att hålla tiderna så för mig är det inga problem =)
50:- för sen ankomst till träningen
50:- för sen ankomst till matchsamling.

Najs ju !

Ikväll möter vi HamarbyHöjden eller Real Höjden som Foppa kallar sitt lag.
Höjden har ju ett par sköna värvningar så det ska bli spännade att se vad dom kan komma med för lag.
Vi är otroligt taggade för lite IB fajt mot Hammarbys bästa lag / Hammarbyhöjden.
Vi har ju Hammarbyhöjdens lillbrorlag i våran serie, Hammarby IF IB !
Foppa har sagt att om han hade haft samma ekonomiska möjligheter som Bajen så hade dom varit i SSL för länge sedan =)

Nu är jag sååå sjukt trött så nu ska jag åka hem, iaf om en timme !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0