Sjukdomar i truppen ställer till det...

Det sjukt kul att läsa runt lite vad alla tror om vissa lag.
Nu pratar jag div 2 östra svealand eftersom att det är där vi håller till.
Vi i Nynäshamn har iaf fått bort den lilla press vi hade på oss tidigare (Från Seriekollegor).
Någon har påstått att vi själva anser oss som vinnare i serien.
Vi har som mål att vara ibland dom 9 bästa lagen, klart att man vill vara med och kriga i toppen.
Våra egntliga mål håller vi för oss själva.
Under förra veckan presterade vi under all kritik.
Visst att vi har haft 7-9 ordinarie spelare borta men vi ska ändå vinna mot Högalid...
Tydligen så har vi inte den bredden vi trodde vi hade, eller så mörkar vi rätt hårt =)
Jag och spelarna vet vad vi kan och vi har tränat jäkligt hårt och benen är nedtränade rätt så hårt.
Vi har även en hel del nya spelare och målvakter som ska in i systemet dessutom ett par junisar som måste matchas in.
Jag har sagt det tidigare, vi kommer vara redo när serien startar.

Imorgon skulle vi ha mött Orminge, tyvärr har vi för många skador och sjuka så vi får inte ihop ett lag till på Tisdag.
Jävligt tråkigt för Orminge.
Jag har jagat ett nytt matchmotstånd till dom utan att ha lyckats.

Hammarbyhöjden !
Har ett najs lag som kommer gå bra i H3 Sthlm.
Lägger ett varningens finger till övriga H3 lag i Sthlm.
Alla Höjdens nyförvärv är grymt bra och håller lätt Div 3-2 klass.
Nu skulle vi ha vunnit mot Höjden i lördags, jag hoppas med hela mitt hjärta att vi blir 4.e bästa 2.a ( i DM) så att vi får en revanch.
Vi i laget är grymt besvikna på 2-1 förlusten i lördag.
Förlusten som vi ledare och Sport chef får ta på oss.
Hade vi inte mött Umeå City på Lördagsmorgonen så hade vi haft ett bättre utgångsläge i DM.

Imorgon blir det en hel del teori, känns bra eftersom vi har en hel del skvanker och sjukdomar i truppen.

Kommentarer
Postat av: Intresserad

Mkt bortförklaringar nu!Bit i ihop och kom igen

2009-08-24 @ 14:33:07
Postat av: Jonas "Percy" Carlström

Nu är 7 av 11 grupper i DM klara och vi är just nu andra bästa tvåa. Fyra grupper kvar och alla tvåor måste slå oss för att vi skall missa att gå vidare !



Ser bra ut !

2009-08-25 @ 11:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0