Klubbprovning från Unihoc ikväll

Hammarby kliver in som favoriter och det är bra för oss andra i serien.
Nu tror jag att Storvreta och Södertälje kommer att kriga i toppen även dom.
Ikväll ska jag ner på min första träning efter semestern och NIBKen ser bra ut inför säsongen 2009/2010.
Team Sportia kommer ner vid 1900 idag och grabbarna ska prova skor, klubbor (Unihoc) och Overaller.
Träningen startar vid 2030 ikväll och imorgon ska vi möta Vendelsö IK som presic klivit upp i H3 (STHLM)
Det blir en bred trupp i säsongens första träningsmatch.
Sedan hinner vi finslipa lite på Torsdagsträning inför Järfälla Spiders matchen på Lördag.
Matchen mot Järfälla startar 1400 i Gröndalshallen.
Ronny har fått ett reportage i nynäsposten + att det kommer mera i fredagsnummret.
Alla medlemmarna är informerade om matchen så vi hoppas på 200-250 pers på läktaren trots sommarvärmen.
Jag ska försöka att hinna att låna lite prylar av Team Sportia till lördagen.
Sedan gäller det att inte glömma bort att vi möter nykvarn på Söndag.
Nykvarn kommer att bli heta i Div 2 Mellersta Svealand.
Här får vi en bra Värdemätare hur långt vi har kommit i våran försäsong.
Nykvarn var ju som sagt ett topp 5 lag i Div 2 ÖS förra säsongen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0