Allt om inget en Måndag !

Helgen har gått och som alla vet sedan tidigare så är vi klara för div 2 Östra Svealand.
Det känns jävligt najs faktiskt.
Ikväll är det träning igen och redan nu börjar vi försöka ta ner lite nya spelare.
Då får dom chansen att träffa våra roliga och sjuuukt sköna spelare.
Idag kommer det komma ner en Keeper och han har varit med Haninge IBK under sin glansdagar.
Mera än så avslöjar jag inte.
Har fört ett par samtal  i går och även i dag med spelare så vi får se vad dom svarar i eftermiddag,

Även tipsrättningen kommer i eftermiddag, hur kunde R.Karke missa sitt tips, han som ledde tipset ?!?!
Jag hörde att han hade tänkt tippa Sundbom som förste målskytt för SWE.
Kan det vara så att Karkekillen var lite skraj =)
Så håll ut killar, TIpset kommer i eftermiddag.

Var ute i Broland igår och kollade Bro IK mot VH, en sjuuuukt viktg match för båda lagen.
Bro hade bra koll på matchen dom två första perioderna och ledde matchen hela tiden.
I tredje vaknade VH till och kunde utmana Bro ordentligt.
5-3 till bro vart 6-6.
VH hade nästan behövt att vinna denna fajt.
Kännssom att Bro håller på att lappa ihop sitt lag och kan bli giftiga dom sista omgångarna.
VH har ju helt klart ett probelm med sitt tempo.
Spelar VH som dom gjorde mot Bro så känns det som att vi kan vinna med 2 siffrigt på 2 perrisar.
6-6 var ändå gnaska rättvist.
Kul att se Tobbe Hansson på benen igen.

´Kul att TT vann mot Skoghall i helgen.
Grymt stark.
Lasse Lindelöf gjorde en helt ok insats har jag fått rapporter om.
Inga poäng, men det kommer.
Hoppas att han luktade gott vid första kramkalaset iaf.
Får han ok Rådjur ?
Lasse är även nykterist vilket är bra på matchdagar !


Peace out !!!

Kommentarer
Postat av: Rådjur

ok

2009-02-09 @ 13:23:46
Postat av: Danne Doppsko

Bra där Rådjur

2009-02-09 @ 14:02:27
URL: http://doppsko.blogg.se/
Postat av: Fraggel

Läser att du ringt nya spelare, har dock inget missat samtal på min lur, har du rätt nummer till mig?



Du såg väl att jag hade 2 ass sist mot Vaxholm...



//Fraggel



PS: Grattis till avancemanget!

2009-02-09 @ 16:47:47
Postat av: Danne Doppsko

Ha ha,,....

Du som är så glad att slippa dessa resor i framtiden =)

Du står högst upp på min lista, men då som MTRL =)

2009-02-09 @ 16:55:12
URL: http://doppsko.blogg.se/
Postat av: >>>Doppis

Ska du scouta ny lirare måste du komma till GSM imorn, allt annat vore tjänstefel!!

2009-02-09 @ 18:21:10
Postat av: mister micke

Vet ej om det är direkt glansdagarna eller Glansåret. Haninge IBK 03/04 - 04/05 Året då han står sist åker ju Haninge ur Eliten...



Målvakten vi efterlyser heter Martin Nord. Nu har jag tagit reda på det. Jag fick uppfattningen i bilen att han stått under guld åren och det var därför jag inte kunde komma på... Men visst det är sant Mårten stog då också efter att ha varit forward 3 år i Lidingö därifrån han kommer...

2009-02-10 @ 09:16:42
URL: http://mistermicke1988.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0