Div 1 Mellersta, tajt, tufft och mysigt !

Sitter nu på luchen och kikar lite på IBM och läser lite om FInspång.
Fan , jag tror Handen får det tufft i bottenstriden av Div 1 Mellersta.
Handen möter ju Hässelby hemma på Lördag och traditionellt så har Handen svårt mot Hässelby.
Samtidigt så möter Finspång Surahammar.
Jag är nästan 100% säker på att Finspång vinner över Sura och att Handen förlorar mot Hässelby.
Samma poäng !!! Handen -11 och FInspång -20 just i detta nu.
Då har Handen kvar Skoghall borta (tufft)
Finspång har hemma mot Karlstad (tufft) men det känns som att Finspång är på G på hemmabana nu.
Dom vann senast mot Visby och innan dess besegrade dom Handen hemma.
Jag tror att Finspång vinner båda sina matcher och tyvärr så tror jag inte att Handen klarar av att vinna båda sina matcher.
Då gäller det att vinna en och inte förlora med så mkt i den andra för Handen.
Dessutom så kan lite nerver börja spöka.
Jag tror att Finspång har det bästa läget nu.
Finspång har varit uträknade ett bra tag, iaf från att klara div 1 kontraktet utan kval.
Finspång har gett sig fan på att dom ska klara kvalplatsen och blir det ett hack till så är det bara bonus.
Handen bollar med sina linor och kan bli lite nervösa av att Finspång och Sura jagar bakom.
Nu håller jag mina tummar stenhårt för Handen och kommer självklart att besöka Torvalla på Lördag när Hässelby kommer på besök.

Kämpa Handen, kom igen nu PADA !

Kommentarer
Postat av: Oxen

Det blir stryk i helgen Doppis... Tungt?

2009-02-20 @ 13:39:25
Postat av: Laken

Ta inte ton!

2009-02-20 @ 15:44:17
Postat av: Doppsko

Det kan jag bjuda på Oxen.

VH verkar ju inte kunna vinna längre så vi får väl göra oss om ni ska ha en chans.

2009-02-20 @ 18:15:50
URL: http://doppsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0