En IB fri helg på Öland

Det är sant, iaf nästan.
Klart att man kommer hålla lite kontakt med omvärlden.
Jag ska bara vila ett par timmar sedan ska man ta sig ner i snöstormen genom småland och ut på världens finaste ö , BeerIand.
Det blir hela vägen upp till vackra Byxelkrok där guset står och väntar på att få värmas upp.
Undrar om jag kommer snickra lite på truppen inför nästa säsong, näääää.
Jag ska hålla fokus på dom återstående 4 matcherna i serien.
Fast det är sjuuukt svårt att inte blicka fram mot div 2 östra svealand.
Det är iaf riktigt skönt att vara helt klara för uppflyttning redan nu.
Detta göra att vi kan spela ut ännu mera.
Nästa match blir ju morot om något för våra Nynäskillar.
Nynäshamn förlorade båda matcherna mot VH förra säsongen.
Iofs stod jag i VH båset då =)
Tobbe kommer hem lagom till denna match och vi ser oförskämt säkra ut.
SPelar Vh som dom gjorde mot Bro IK senast så undrar jag om det inte kommer bli utklassning från våran sida.
Men som sagt, det är ju ett litet derby.
VH behöver poäng väldigt hårt just nu.
Klart att VH har värvat in lite nytt folk, men det har fått dom gamla spelarna att knorra lite så jag tror inte att hunöret är på topp i VH lägret.
Vi ar en vecka på oss att ladda batterierna och sedan är det match i sköna Torvalla.

Åh vad jag längtar till nästa helg.
Men först ska man ju till sitt lilla drömställe i Byxelkrok.
Öland äger även på vintern.


See yaaa......

Kommentarer
Postat av: Rille B

Hawks - OG en parodi i Ib på hög nivå skottstatistiken slutade 32-32 och med en rettvis seger för Hawks men hmmmm 16 - 10 det förklarar nivån detta var trotts allt 2 lag som nu är klara för div:1 nästa sesång.



Målvakterna gjorde en del kvalificerade räddningar i båda lagen men läckte ändå som såll men defensiven var katastrof i båda lagen man jobbade inte som ett lag vare sig i Hawks eller OG och som grädde på moset så var domarna katastrof, nivån var upp och ner så som lagen spelade så förstår jag inte att de spelar i div 1.



Jag skulle ha gjort vad jag tänkte gott på fotboll på Järfälla vallen och tittat på ett div 4 lag mot ett div 5 lag, det hade nog gett mig mer.



Ha en trevlig allahjärtan boys.

2009-02-14 @ 19:01:08
Postat av: mister micke

Rille B: Måste varit helt sjukt. Helt sjukt det låter med 16-10=26 mål. Inte det värsta. Tidigare rekord i mest mål i division 1 match är: H1: 14-12, IBK Alba-Umeå City IBK (031026)= 26 mål. Såg bara den genom innebandy.se Vad var det för laguppställning kan man undra... Matchen hade visserligen ingen märkvärdig betydelse. Känns som om det var en uppgörelse för många mål. Måste bara få fråga dig Rille B. Vad gjorde snubben i Odelberg som fick U5 våldsamt slag??? Var det Slag med klubban eller en Knytnäve???



Länken nedan är för olika rekord:



_64190.aspx" rel="nofollow">http://www.innebandy.se/templates/Page_64190.aspx



2009-02-14 @ 22:51:29
URL: http://mistermicke1988.blogspot.com/
Postat av: Rille B

En efter släng upp mot bröstet som domaren såg so avsiktligt.



Enligt mig i sådana fall 10min.

2009-02-16 @ 18:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0