Fredag med deeptalk

Jag var sååå sjuuuukt laddad imorse 05:30 när jag gick upp....
Ända fram till lunchen, nu har man käkat lite och vart sjuuuuukt seg.
Nu vill jag vara världens vigaste man som kröp in i arslet och försvann.
Ta bort mig från planeten.
Tellus är inget för mig just nu.
Är det så sjukt att Sverige vinner överlägset mot Finnarna ?
Sundbom 2+2., han gör även första målet.
Jag får kika lite IB sidor och diverse bloggar för att hitta tillbaka till fredagen.
Tänker lite på fajten som går av stapeln imorgon mot Salems IF.
Kommer inte ihåg vad Jimmy Brun eller om det var Fraggel sa om Salem.
Södra ST>HLMs smutsigaste förort ?!?!?
Det skapade reaktioner kan man säga.
Hur som, se till att ni kör försiktigt ner imorgon Martin Nieminen.
Har du dina långkallingar med dig eller ska du ha ett par av oss ?
Läste lite Mackans blogg idag igen.
Bra blogg Mackan, du är välkommen till Nynäshamn nästa sesse, innebandyklubban kan göra sig bra här nere =)
Varför välja Tullinge, ännu ett brögäng som är på dekis *skrattar*
Vem ska nu skälla på Nieminen när Tobbe är borta från fajten.
Har Nieminen sett till att hans favvodomare Reine kommer ner och dömmer ?

Nu vart jag laddad igen =)

Välkommen ner till Nynäshans Salem !

Kommentarer
Postat av: The killer

sjuuuuuuukt kul i morgon när han ska stå i lång kalingar och sockeplast hahahh ses i morgon :) glöm inte sug och svälg trevlig helg puss och kram

2009-02-06 @ 13:32:01
Postat av: Gw

hahaha! DU är Kung!



Ska du spåra när du ropar upp Nieminen imorn eller?

2009-02-06 @ 13:55:02
Postat av: MN,salem

Ska bli grymt roligt imorgon doppis.....klart långkallingarna är med! Såg att Reine skulle döma....SÅJA!!!!!



Vi kommer se till att inta vägarna och resan ut till skogarna i nynäs redan kl.13.00 för att undvika snöstormen som skulle dra in över Nynäs!



Vi ses på lördag....GRYMT TAGGAD!!!!!



//MN

2009-02-06 @ 14:10:34
Postat av: Danne Doppsko

DU ser, även Media hjälper nu för tiden.

Dom varnar alltid för snöstorm innan våra hemma fajter.

Aftonbladet är värst =)

Tror att Aftonbladet håller lite på oss.

SuperTrimpen har ju gjort en intervjuv där.

2009-02-06 @ 15:07:56
URL: http://doppsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0