Inställd träning för SSL

Fan va man mår bra idag.
Sjuukt mkt att göra på jobbet har det varit oxå.
Man är hyfsat nöjd att slippa åka ner till nynäshamns idag =)
Solna Stad står på tapeten, AIK vs Järfälla ska man kika på.
Rådjuret med sitt Tyresö Trollbäcken ska dit och kika på Lill Djuret Sebbe i Järfälla.
SKa bli intressant att se när AIK maler ner Järfälla igen .
Självklart hoppas jag på massor med mål fårn Sebbes klubba trots att han spelar i Järfälla.
Dom målen som sebbe gör räcker inte till.
Djurling kommer att ha lekstuga kan jag tänka mig.
Hoppas att Gittang hittar på något kul i matchprogrammet denna gång.
Jag är sjukt laddad för denna fajt idag.
Tanten blir nog inte lika lycklig men jag är hemma tidigare än när vi tränar i Nynäshamn iaf.

Hur ska det gå mellan Sundbyberg och Bele Barkarby ?
Dom krigar ju som galningar för andra platsen och det känns nästan som om det är detta år man ska gå upp till div 2.
Förbundet ska ju göra om seriesystemet igen med en Allsvenskan osv osv.
Så nästa säsong kan det räcka med att komma på plats 1-6 för att gå upp till div 1.
Det betyder att det kommer vara många lag som kommer att satsa hårt 2009/2010.
En skön morot för lagen.

Har även hört att  lagen som vinner sina serier kan få en plats rakt upp i allsvenskan.
Hur det ska gå till har jag inte en aning om.
Kan tänka mig att Kenta i Bajen vet =)
Han har väl köpt in en plats åt Hammarby till Allsvenska om dom nu klara av att vinna div 2 nästa säsong !
Vad vet jag,.... men en sak vet jag,...... att om Kenta vill så får han !!!!
Kenta är ju grym, en liten Innebandy GUD här i Stockholm !
Hur många dagar är det kvar kenta ?

Åter till kvällensmatch AIK - Järfälla, jag tror att Gnaget vinner med 9-6
Vad truuuuur ni ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0