Kom igen Handen, Kom igen Tyresö Trollbäcken

Handen möter gnällbältets Örebro borta idag.
Gillar inte gnällbältet alls =)

Fick mig en liten pratstund med Niklas Frodo Frodin i Handen innan deras resa mot Örebro.
Bussen avgår från Torvalla 13:30


Vad tror du om matchen ?
VI har bra träningar i kroppen.
När vi mött lite sämre lag så har vi haft svårt med avsluten och haft en hel del oskärpa.
Vi vet vad vi kan.
Det känns som om vi kan ta poäng idag, vi spelar alltid bra mot bra lag.

Får du stå i  dag?
Nej, har varit sjuk

Vem gör flest poäng i Handen?
M Östlund är på G, Kevin Bäckström är oxå stekhet

Tack för samtalet och lycka till nu Frodo !


Passade på att ringa upp Patrik Schantz som debuterar för Tyresö Trollbäcken.
Jag ville inte sätta några konstiga tankar i hans huvud så jag sket i frågorna varför TT?
Utan det fick handla om dagens match.
Klart att jag redan visste att han skulle få starta.
Nöp han på buss resan mot Finspång.


Vad tror om dagens match ?
Vi kommer att vinna idag!

Stort eller ?
Kanske, jag känner mig het idag iaf ?

Hur många poäng från din sticka ?
Känns som om det blir 3 poäng från min galna sticka =)

Vem gör flest poäng ?
Ville så klart, har brinner för IB och är värd att vinna poängligan.

Har ni kollat så att det kommer någon domare till matchen ?
Ha ha ha, det hoppas jag, annars får Jonas dömma !

Tack och lycka till SÅSen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0