Nattsudd med doppsko

Kunde inte sova så jag drog iväg och fixade matchprogrammet redan nu.
Ser najs ut.
Gick igenom bloggen lite och hittade mitt gamla serietips.
Har ju rätt på ledarna och dom som ligger sist, och till min glädje men Antas sorg så har jag Sollentuna tippade på en 7,e plats !
Anta och jag pratade efter mitt tips och han ville slå vad om 1000.- att dom skulle komma topp 3.
Idag ångrar jag mig =)
Men det är som vanlig när det gäller tips.
Här kommer en print screen på mitt serietips i September



Vi satte hög press på oss själva redan från start, eller rättare sagt jag gjorde det.
Styrelsen satt i sin tur press på mig.
Senare så kom Clabbe in i bilden.
Han har stöttat mig i vått och torrt
Spelare har under tiden lagt av när dom inte har fått speltid (mer om detta efter sista matchen)
Vissa har gnuggat hårt för laget.
Jag vill ta upp en sådan eldsjäl just nu.
Mats Granvik, han visar verkligen hjärta för sin förening Nynäshamns IBK.
Han missar sällan en träning och ger allt.
Denne Mats var förra säsongen Ass Cap och denna säsong har han haft jävligt dåligt med speltid.
Men killen är ändå jämnt på plats.
Om det är någon som ska ha Säsongens kompis så är det Mats Granvik.
Tack Granweek för att du ger 100%.

Peace out fokes !

Kommentarer
Postat av: George

Du var lite snett ute på "Sumpan" minst sagt!

2009-02-07 @ 01:44:59
Postat av: Captain America

Jag hoppas att alla valpar tar lärdom av Granviks inställning, vilket hjärta för laget!!!



Det finns bara en sak att göra, SLUTA GNÄLL ni som inte får spela. Knyt näven och ge precis ALLT på träningarna, och inte bara på tvåmålen utan ALLA övningar, visa dom där "jävla" tränarna:) att ni ska ha en plats. När väl chansen kommer, för det gör den så är ni så grymt förberedda på uppgiften att ni tar chansen!! Så var det för en spelare i början av säsongen, men när han väl fick chansen tog han den och släppte den aldrig... Sånt imponerar på mig, väldigt mycket:)!!



Ett annat tips kan vara att köra ett (eller flera) extra fyspass själv för att själv ge sig möjligheten att lyckas. Innebandyn kommer att bli ännu roligare när man orkar mer både fysiskt och psykiskt...



Men det är ju bara vad jag tycker....

2009-02-07 @ 07:30:22
Postat av: Trimpen

CA kan du inte bli fystränare åt oss?? sägs att du är ett fysorakel.

2009-02-07 @ 10:55:06
Postat av: Captain America

Fysorakel, ojdå:)!! Vi får väl se vad som händer...

Lycka till idag SuperTrimp!!

2009-02-07 @ 11:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0