Helgen som inte vart IB fri =)

Då var man hemma igen.
Helgen i byxelkrok var najs som fan.
Den skulle ha varit helt IB fri, och det kan man tro.
Var ju tvungen att hålla lite koll på IBK Handen.
Torsk vart det och nu ligger dom lite risigt till.
Kevin Björkström har på ett fåtal matcher ändå gott upp i topp15 i poängligan.
Senare på kvällen fick jag massor med sms om Hässelby- OG matchen.
16-10 ?!?!
Vad hände där ?
Kvällen slutade med en berusning av livets dryck och en varm och skön brasa.

Resan hem från Byxelkrok gick hyfsat, fastnade tyvärr på en fartkamera efter Borgholm
Suger x-tra hårt när man har passerat denna typ 100 gånger !!
Vi stannde till i Kalmar och käkade lite Whoppperrrrr *smaskens*
Tror ni att man hade sjuuuk tur när man rattade in SR Östergötaland och fick lyssna LIVE på FInspång vs Visby IBK.
Kommentatorn var ganska så hyfsad och kunde dom flesta namnen i båda lagen.
3-2 till Finspång och nu har dom häng.
Finspång möter Surahammar nästa omgång, detta sätter lite press på Handen.
Hörde oxå att Emil Zäta Zetterberg missade straff ??
Vad hände där ?
214 pers i publiken, ja det slår vi !
Fast det var bra drag mot slutet av matchen.
Kul med lite intervjuver efter matchen.

TT vart idag klara för SSL kval och jag samtalade lite med Coach Rådjur och han var mera än nöjd.
Näsman 5poäng och Ville 7 poäng sköna poängmakare han har sitt lag.
Lasse Lindelöf fick nästan 2 perioder utan att hamna i protokollet.
Leder man med 9-2 efter 2perioder så måste man producera.
Tyvärr gjorde inte Lasse det denna dag.

Huddinge åkte på storpisk av Nykvarn ?
Matte Kahn, vad hnde där ?
Kalla fötter, nu har ju Farsta chansen att ta kvalplatsen !
Farsta kommer sälja sig dyrt nu.

Imorgon är det träning för Nynäshamns IBK igen.
Vi ska se till att ha ett par riktigt bra träningar innan VH matchen.
Vi vill verkligen säkra seriesegern med stil.
(till NIBKen killarna) kom i tid imorgon.
Klubbrummet 20.00 ring i annat fall till mig eller Clabbe.
Jag vill säga till alla er som tror att vi skulle typ lägga oss mot VH är på helt fel spår.
Jag är deras föredetta tränare och skulle inte orka leva med en förlust mot VH.
Sedan har vi Leo Svanberg, Dennis Pettersson, Mikael Lindblom,Ludvig Junden,Stefan Svedlund som förra säsongen eller tidigare haft ett förflutet i förningen Handen.
Vi vill vinna denna match och även resten av matcherna som vi har kvar.
Vi är ju REAL NYNÄS, hur ska vi kunna ställa in skorna.
Vi kämpar ända in i kaklet.


Varför är Jihde så jävla bra ?
..................... Jo, för att han kan, tack för mig ..................HEJ

Kommentarer
Postat av: Trimpen

Jag har också ett litet förflutet i IBK Håret. Klart man vill pulverisera dom!

2009-02-16 @ 12:14:47
Postat av: Danne Doppsko

Sant, jag missade ju den viktigaste spelaren............................SUPERTRIMP......

2009-02-16 @ 13:05:00
URL: http://doppsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0