Är jag full eller är jag annorlunda, eller världens sämsta fotograf =)

Oh fyyy fan vilka sköna samtal jag har haft idag.
Om allt löser sig så har vi ett skönt avtal att se fram emot.
Mer om detta senare.
Ikväll är det träning och det ser ut att kunna bli bra med folk eller rättare sagt jag vet att det blir bra med folk.
En hel del specialskills skall tränas idag.
Alltså mkt avslut, PP, BP !!
Vi är ju grymma när det gäller =)
Candybite är den enda som ringt och meddelat att han inte kan närvara idag..
Jag han fundera en hel del på laget på hemresan från Öland i helgen.
Hade lite sköna samtal med en del spelare i laget på vägen hem.
På nervägen så hade jag annat att göra, som t.e.x att ta lite kort.
Man kan ju tror att jag inte har alla hästar hemma, varför.
Jo här kommer bilderna.
Jag är ju heeeeeeeeeeeeeeeeelt efterbliven ibland.

   
Packning för 3dagar ?            Kerran är nöjd som få    På väg, vid Nyköping      På väg,Vid Peking

   
Björnsholm ?!?! What         Kerran lackar på Clabb  På väg Oskarshamn         Åh systemet KLAMAR

   
Ölandsbron                       Soliden Borgholm            Köpingsvik                           Birger is the KING

Kommentarer
Postat av: Clabbe

Varför är KG lack på mig? Vad har jag gjort henne?



Jag lackar!



S A E T!

2009-02-16 @ 17:28:31
Postat av: Captain America

Det är nog (nagel)lack dom menar, dags för nytt Clabbe:)!!

2009-02-16 @ 19:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0