Innebandy och Innebandy och Innebandy =)

SJuuuukt tidigt man gick upp idag...
03:25 så fick man dra iväg till Skavsta medd ett lass Retaderade vänner som skulle till Great Britania, Britania rules the world.
Är nu på jobbet men börjar inte fören 09:00.
Jag är så sjuuuukt laddad för borta matchen mot Bro IK.
Det har sett oförskämt bra ut på träningarna.
Bro med Jimmy Brown och en gammal IB Stjärna Staffan Lindström i spetsen.
Jag tror att jag såg nästan alla hemmamatcher för Gnaget då Staffan glänste i AIK Innebandy, känns som det var i mitten på nittiontalet *skrattar*
Även Mange Hedlund spelade i Gnaget och var verkligen rolig att kolla på.

Pratade med Ronny C i går och fick lite vibbar att vi ska sikta på över 300 pers i sista matchen mot IFK Sollentuna den 7 mars.
Det blir allt man kan tänka sig i den matchen.
Kan tänka mig att Peter Edfors ska få lite hyllningar för sitt 200.e mål som han gjorde mot Handen-VH.
Nu siktar han på sin 400.e poäng för sitt Nynäshamns IBK.
Även Stipendium till säsongens Herrjunior och Damjunior skall delas ut under matchen.
Pyrotekniken är inhandlad till inledningen så till er som ska se matchen kom, i tid !
Så mot Sollentuna kommer vi vara grymt fokuserade.

Oj vad jag längar till Söndagen.......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0