Interjuv med Leo Svanberg

Jag haffade Leo Svanberg på vägen mot Sälen !
 


Tjenna Leo.
Hej på dig Doppskon

Har sett att du har gått ner massor med kilon ?
Stämmer, laddar hårt för att vara tillbaka till matchen borta mot Tumba GOIF !
Har börjat träna lite nu och det känns riktigt bra.


När du kommer tillbaka, tror du då att Nynäshamn förlorar några mera matcher ?
Om Coacherna låter mig få spela så kommer jag lätt snitta 4 poäng per match och då blir vi svårstoppade !


Vilket är det skönaste laget i Herrtrean förutom NIBKen ?
Jakan har ju Fraggel och Bro har ju Bruun, men den skönaste liraren i alla kategorier är ju Tok Tyko i Handen-VH.
Hela VH laget är ett gäng sköna snubbar...


Vilka tror du kommer 1,a och 2,a i serien ?
Jag tror att Nynäs håller undan och att Sundbyberg kniper 2.a platsen.


Det var många som ansåg att du var Herrtreans bästa värvning, hur ser du på det ?
Klart att det är smickrande, nu hade jag lite otur att jag fick min knäskada.
Men det är klart, jag vann ju poängligan ganska stort förra säsongen.
Det började bra med 20 poäng på 6 matcher på försäsongen.
Hade varit kul att se hur man hade legat i poängligan denna säsong.
Vi (Nynäs) har ju gjort en hel del mål framåt så jag kan tänka mig att det hade blivit en hel del poäng.


Vem tror du vinner poängligan denna säsong ?
Lasse Lindelöf, har ser sjuuuukt taggad ut även på träningarna.


Vad har du för planer för nästa säsong ?
Jag har inte en aning, som det ser ut nu så stannar jag i Nynäshamn.
Har ju inte fått visa vad jag kan ännu, dessutom så är det ett skönt gäng.
Vägen kommer bli bättre och även laget kan jag tänka mig.
Iofs, får man ett fett erbjundande från SSL så kanske man nappar =)


Tack du Leo, se till att träna ditt knä i Sälen och drick inga alkholhaltiga drycker.
No Comments

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0