Laget mot Vackers

Då var det dags att möta Vaxholms IBF igen.
Denna gången i Gröndalshallen.
Vi har haft 4 bra träningar inför mötet med Vaxholm.
VIa våran hemsida kan man läsa att det skulle vara någon sorts uppdelning i laget, men så är icke fallet.
Det verkar vara som om flera av våra spelare mörkar lite =)
Klart att det knorras en del ang laguttagningen, vi var ju trots allt 19 utespelare på senaste träningen.
Hetast inför matchen är ju så klart Lasse Lindelöf som leder våran interna poängliga.
Men jag sätter ett varningens finger för Patrik Nilsson och John Hultin.
Båda dessa spelare har gjort grymt bra träningar.
Sista träningen i onsdags var så grinig, åh fan vad jag älskar när det är småtjurigt träning innan match.
Det visar att alla villa vara med och kriga.
Nu är det så att alla kan ju inte få spela.
TV kommer att vara på plats för att filma så gör er snygga som vanligt.

Laget mot Vackers

Lasse, Trimpen, Packe, Tobbe, Orre
Edfors, ALt , Hultin, Ludde, George
Laken, Limpan, Granvik, Jimmy L

Svedlund och Holmberg



Kan tyckas märkligt att vi tar ut Limpan, men det har vi gjort i hop med Lagkaptenerna Tobbe Hellqvist och Ludvig Jundén.
Eller rättare sagt, vi har meddelat våra Kaptener.
Som vanligt så står vi för vårat val av spelare alla dagar i veckan.
Vi vill vinna till varje pris , inget konstigt med det.

Om någon undrar hur och varför vi tagit ut detta lag så kan jag bara säga en sak.

FÖR ATT VI KAN !!!




Kommentarer
Postat av: Trimpen

Jag höjer ett varningens finger för mig själv, känner mig i bra form! xtra spelsugen nu efter att ha missat första matchen på 4 säsonger!

2009-01-23 @ 15:39:36
Postat av: Laken

Och jag för mig. Extra sugen efter att ha varit petad hela hösten. Och förra säsongen. Och den innan det. Och den innan det. Måste jag fortsätta?

2009-01-23 @ 16:36:08
Postat av: Tobbe

2009-01-23 @ 16:42:46
Postat av: Anonym

sopor

2009-01-25 @ 05:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0