NIBKen vann mot Vaxholm

Trots bra spelövertag mot Vaxholm så kom inte alla mål som vi väntat på.
Nynäshamn vinner ändå med 6-3 hemma mot ett hårt krigande Vaxholm.
Just i denna stund har man druckit lite för mkt av livets dryck.
Därför kan jag inte återge er en korrekt version av matchen.
Men det kommer !
Jag är otroligt nöjd med att vi vinner med 6-3.
Matchens lirare i Nynäshamn: Oskar åström
Matchens lirare i Vaxholm: Jeppe Göransson
Mera om Oskar och Jeppe kommer.

P.s , Jeppe, om du flyttar närmare södra STHLM, kan du då bli min =)

Kommentarer
Postat av: Ekman Sr.

Vet du Doppis, vi i Vaxholm börjar tro att ditt rådjur är nummer två, vilket gud, Alf Svensson och Göran Hägglund tycker är fel. Jeppson är rak, promise ;-)

Han flyttar inte över bron, lika lite som någon annan i truppen i Vaxholm gör det.

Vi kör över hela supertrean nästa år! Håll ett öga på serien nedanför er!

2009-01-25 @ 02:02:43
Postat av: Anonym

Ja hade önskat att de blev torsk, man kickar inte spelare ostraffat. de kommer ni märka. hej då med Lasse säger jag bara. laget är på väg att försvinna. kör med era 35 åringar och se hur de håller i 2an .

2009-01-25 @ 05:05:04
Postat av: Anonym

Ps: Gamlingarna kommer inte orka tyvärr !

2009-01-25 @ 05:05:55
Postat av: Clabbe

Kicka spelare?????



Vem är kickad?



2009-01-25 @ 09:36:41
Postat av: Doppsko

Vi har inte kickat någon spelare i laget ?

Du kanske menar att vi har kickat en boll på någon spelare.

Nää, jag spelar ju inte boll på uppvärminingen.

Dessutom så har vi inte så många 35 åringar i laget.

Så lugn nu.

2009-01-25 @ 10:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0