TT värvar Patrik Schantz från Järfälla

En kul värvning av Gavve mannen.
Gavves bror Sebbe spelar ju i Järfälla.
Patrik är en gamal IBK Handen spelare som tog steget till SSL inför denna säsong.
Shansen som han kallas är en av dom där grymma 89.orna från forna Västehaninge IBK.
När jag själv var i IBK Handen trodde jag mkt på denne unge talang.
Det han har emot sig är sin loja stil på träningar.
Shansen är en grym målgörare kanske inte i SSL men på div 1 nivå.
Jag tror att TT kommer få god nytta av Shansen.
Kan tänka mig att Anders Pettersson (IBK Handen)  blir besviken på Shansen och TT.
Ytterligare en Handenspelare som försvinner till TT.

Lycka till Shansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0