Är det för lätt att underskatta ett lag ?

Nu sitter man och smider lite planer för morgondagens match.
NätPokern ligger i bakrunden.
Det går usel just för tillfället.
Doppsko har ingen tur idag.

Hur lätt är det att underskatta en motstndare så som Tumba egentligen ?
Vi leder serien ganska så stort men inte tillräckligt.
Vi har gjort 118 mål och släppt in 57, Tumba har endast gjort 55 men släppt in 91.
Vi har 37poäng och dom har 6 !
Tumba kommer vara sjuuuukt laddade när vi kommer.
Tumbas Insläppte är som sagt 91 mål och hela 7 lag har släppt in mera mål än Tumba !
Tajt förvar är att vänta .
Fan, vi är ju serieledarna och alla vill ju slå just oss.
Jag själv är 100% inställd på vinst men jag underskattar inte Tumba för det.
Jag hoppas killarna tar med sig sin ödmjukhet och sina hjärnor från Nynäshamn Imorgonbitti.
Tumba kommer bita ifrån hårt i början av matchen och kan dom få ett tidigt mål så lär dom kämpa som galna strutsar.

I serien så krigar även Sundbyberg och Bele om andra platsen, ja ja jag har räknat bort Salem ...
Jag tror nog att Bele kommer klara det.
Bele har spelare med Rutinen och den spelar stor roll nu.
Sundbyberg har ett riktigt bra lag men jag tror att dom unga spelarna kan få lite hybris i slutspurten.
Dessutom så ser jag gärna Bele Barkarby i div 2 nästa säsong.
Föreningen i sig verkar gansa så stark.
Kan tycka lite synd om Kari Karke som får öppna sin plånbok IGEN.
Dessutom så tror jag inte att Jimmy Brun är högst upp på Karkes önskelista =)

Handen-VH ligger illa tll och måste vinna resten av sina matcher.
VH möter imorgon Salem borta och den matchen blir inte lätt.
Möjligt att jag hinner bort till Salem efter våran match för att glutta på 3.e perioden, vi får se.
Hur kan man låta Marcus Tysk får börja på bänken ?
Avgå alla !
Tycker synd om TokTyko.

Kommentarer
Postat av: Captain America

Ja hoppas hjärnorna är packade, och jag tar med mig sportchefen:)!!



Tysken på bänken är SKANDAL!!!!

2009-01-31 @ 10:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0