18 Pers på Kvarnängen

Det var folkstormning på Kvarnängen i går och vi blev 18 pers !
Så här många har inte varit på Kvarnängen samtidigt sedan dacke försvann.
Denna afton fick jag se mig besegrad, Joels lag vann igen . . .
Joel har haft en bra vecka med vinster lite här och där, kan det vara frisyren ?
Nu nalkas ljuva sommar och semester , jobbar sista dagen på fredag sedan är det Byxelkrok som gäller,
Idag måste man göra massor med saker som jag har lagt åt sidan.
Packa, Vattna blommorna, Sova, Träna och hjälpa Kärslund att hämta sin post till Öland.

Conny Svensson till Landslaget.
Fan va najs, Conny är en skön kille.
Lirade en hel del IB mot honom i min ungdomsår på diverse turneringar i Södertälje och Haninge samt Tyresö när vi var mindre.
Sedan har jag fölljt Connys framfart i Balrog osv osv.
Conny är en supertrevlig snubbe som även lyckades kränga på oss Team Sportia i Handen för många år sedan =)
Rätt man på rätt plats, Conny brinner för Innebandyn.
Se till att Scouta fram sköna landslagspelare nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0