Kvällstugg om ingenting . . .

Nu är det inte många timmar kvar till sista arbetsdagen innan semestern.
Sitter och spelar lite poker just för tillfället, ligger 10.a i Sverigerankingen efter dryg 1,5 timme.

Idag hann jag boka på vandrarhemmet i Mjölby 29-30/8.
Endast 210.-/per skaft ink frukost på söndagen.
Ska bli jäkligt najs att åka dit.

Sverigespelen är oxå bokat och klart (11-12Sep) tror jag att det var.
Återkommer med all info i AUG.

Shit vad jag längtar till imorgon är jag ska få åka ner till Byxelkrok.
Även Clabbe med famlij ska ner till Neptuni Camping med husvagn.
Jag får med mig Leo och GW ner över helgen, hoppas man överlever =) 
I västa fall får jag dumpa dom hos Clabbe och Karin =)

Färgstege 8-Q precis för mig *najs*

Kommentarer
Postat av: Matteoli

Ha det så trevligt nere på Öland.

Nice seger mot Götet.



Visste inte att du var innebandytränare, Lunkan.

Själv tog jag upp Mariefreds damer till Div 1 säsongen 99.



/Matte

2009-07-17 @ 08:05:54
URL: http://www.matteolibloggar.blogspot.com
Postat av: Clabbe

GW och Leo är välkommna. Dom får sova under vagnen.....

2009-07-17 @ 13:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0