Med ett leende på läpparna.

Precis hemkommen från Råsunda och har ett stort leende på läpparna =)
Gnaget tvålade dit IFK Göteborg.
Sjukt att det alltid ska bli så spännande sista kvarten.
Man är helt omtöcknad i skallen.
2 röda kort på AIK är ju inte bra, men vad gör man inte för att ta poäng.
Det kosta lite att ligga på topp.

Imorgon är det dags för lite Fotbollsgolf på Hellasgården.
1 Bil är iaf klar att gå upp från Nynäshamn.
Jag och GW kommer ansluta uppeifrån får se om någon mer blir sugen.
Det är iaf sjuuukt kul att gå Hellas 18 hålsbana.
Jag tror inte jag någosin förlorat på Hellasgården.
Senast vart det 59 Sparkar, det är 4 under par.
Utan att måla upp sig själv till skyarna, men jag är för jävla bra på Fotbollsgolf =)
Får se om ngn av NIBKen spelare kan rå på Coach Doppsko imorgon.
Det blir nog liveuppdatering i gästboken på www.nibken.com så länge jag har ledningen iaf*ASG*

På Onsdag blir det Fotboll på kvarnängen och då ska jag få med mig Janne The Killer ner.
Clabbe verkar ha det tufft på jobbfronten.
Hoppas på mkt folk så att det kan bli lite tempo.

Torsdag, då är jag sugen på lite livepoker, ngn som vill haka.
Då var iaf Clabbe sugen.
Kan man få ihop 10pers så kan det bli najs.

Peace Out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0