Monsunen besökte Kvarnängen

Det vart en liten snabbis hem efter jobbbet.
Sjukt många sjuka på jobbet i kombination med semestrar gör att det är väldigt mkt att göra.
Jag kom på en sak iochmed dagens sjukskrivningar på jobbet.
Senast jag var sjukskriven var 1992, sen dess har jag jobbat alla dagar även när jag var av med mitt körkort 94 och 96 (SpeedTicket)
Jag har ingen förståelse för folk/människor som är hemma från jobbet för en förkylning eller ngn annan petitessjukdom !
Nåväl skit i detta nu.

Jag drog ner till onsdagsfotbollen för att få träffa lite sköna NIBKen spelare och så var det ett bra tillfälle för att få röra lite på sig själv oxå.
Vädret var helt OK när jag kom ner.
VI vart 12 Pers, 6 på varje lag.
SJälvklart vann ju mitt lag med +4
Tempot var väl inte bästa men det brukar vara lite lunktempo när man fussbollar på lite skoj så där.
Flera av killarna är sugna redan nu att gå in i hall, men vi väntar ngn vecka till.
Kanske kan vi får någon tid i slutet av Juli.
Kan vara skönt att få känna på Gröndalhallens ljuvliga matta igen.
Vi spelade i ca två timmar men den sista timmen regnade det och sista kvarten kom monsunregnet.
Är vi någon jävla regnskog eller ?
Kan det inte få vara lite sol i Nynäshamn !
Jag har väl blivit bortskämd av att vara på landet i ett par helger.
Din Plats i Solen, Byxelkrok.

Nu blir det natti natti och en ny strålande arbetsdag väntar imorgon.

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0