NIBKen drar till Östgötapokalen



En träningsturnering som arrangeras av Mjölby.
Det är 8 lag som ställer upp och NIBKen är sjukt laddade.
Datumet för turneringen är den 29-30 Aug.
Vi kommer att åka på Lördag morgon, vandrarhemmet är klart (Lör till Sön)
Klara lag till turneringen är.

*Solfjäderstaden
*Tranås
*Mjölby
*Boxholm
*Husqvarna
*Ett Norskt Lag
* Vakant

Minst 4 matcher !



Leo Svanberg Skadad !
Hans korsband har gått av och han missar troligt hela nästa säsong.
Detta är väldigt tråkigt för båda Nynäshamn och Leo själv.
För 2 säsonger sedan vann Leo Poängligan i Herrtrean men fick förra säsongen en knäskdad som nu har förvärats.
Vi hoppas att Leo kurerar sig snabbt och kan vara tillbaka i reservlaget till hösten.




Ikväll är det fotboll på Kvarnängen i Nynäshamn.
Jag får med mig Janne The Killer som är sugen på dejt med era mammor.
Så ta med er morsan till kvarnängen, Janne passar henne för en femma och en fimp !




Enda sedan jag goolade ner Jonas Gafvelin när han snattade ne glass på Willys i Länna så har han inte vågat svara när jag ringer.
Linus Näsman skall ha sagt till Leo och Tyko att Jonas är skit lack på Doppskon.
Tydligen har Jonas sagt att han skall göra allt för att trycka ner Nynäshamn i en träningsmatch med sitt egen SSL lag Tyresö Trollbäcken.

Doppsko dementerar: Jag tror inte Jonas vågar spela mot Nynäshamn, vi är lite snyggare och lite bättre ! (Undantaget mig och Clabbe)




Många undrar om Peter Edfors vågar sig ner till Kvarnängen ikväll, eller är han rädd om sina smalben ?
Ryktet säger att smågodishyllan på Ica Maxi är rensad och då vet vi alla att Peter hellre ligger hemma och kikar på någon rolig film.





Ingen har sett eller hört något från Dennis GW Pettersson på länge.
Här har Joel iaf tagit ett kort på GW när han försökte rymma från sin nyfunna flickvän i nynäs.
Av sin nya frisyr att döma så har GW varit instängd i över 4 månader eller nått !



Grattis till Joel som för det första fångade den försvunne GW på bild och sedan även vann Fotbollsgolfstävlingen på Hellasgården igår.
Med 1 spark för Coach Doppsko tog han den åtråvärda titeln som säsongen mästare.


Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0