Reggae Vs Bele och Trhörningen !

Jag höll presic på att skriva att det var Onsdag när det är Torsdag.
Idag åkte Bele Nicke J hem för att få ordning på sitt Bele, kommer han lyckas ?
Tror inte det =)))))
Nu sitter jag med Masse från Trehörningen och drar ett par skön bira.
Snart är det dags för hamnpuben och ett gäng bärs.
Igår lirade jag DJ med Micke Syd, blir samma sak ikväll.
Imorgon kommer Governor Andy och Kapten röd ner till kroken med Janne från Kalle Baah.
Jag kommer vända lite sköna Reggaeplattor på både fredagen och lördagen !
Är sjukt laddad för två reggaekvällar...
KG är skit laddad med en dunk Rose.
Hörde av Masse att dom fick Bele i DM om ett par helger, då kan jag komma med lite sköna tips om hur man får Liikamaa och Robin ur balans *skrattar*

Ha det gött allihopa !

Peace Out....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0