Då tippar vi serien *Försäsongstippning*

Det är ju alltid kul att tippa och här ger jag mig på Div 2 Östra Svealand eftersom vi själva ligger där.
Jag vet att lagen fortfarande inte är klara, spelmässigt alltså.
Men då kallar jag det för en försäsongstippning helt enkelt.
Om det är några andra som vill tippa hur dom tänker så gör det i bloggen.
Ett nytt tips kommer självkart att komma när man har sett lite resultat i Juli - Augusti *träningsmatcherna*


1. Hammarby IF
(Allt annat en vinst är för Hammarby är en besvikelse för Kentas lagbygge)

2. Storvreta Ungdom

(Har rutinen och grymt bra ungdomar, kommer nog ligga topp 3 hela säsongen)

3. Nynäshamns IBK

(Här vill jag att vi ligger minst, vi kommer jobba hårt för att ta oss hit)

4. Åkersberga IBF
(Åkte ur Div 1 , men har ett ungt och bra lag, snabba som vildar allihopa)

5. Farsta IBK
(Kommer som vanligt få ett giftigt lag, men har ingen koll på hur det går för dom just nu, dålliga på att uppdatera)

6. Huddinge IBS
(Kommer satsa ungt nästa sesse, kan flippa eller floppa)

7. Södertälje IBS
(Byter namn från Tälje till kommunnamnet, lär få lite gamla Balrog ikoner i laget)

8. Duvbo IK
(Brukar alltid få ihop ett helt ok lag, kommer nu få sköna derbymatcher mot Sundbyberg)

9. Sundbybergs IK
(Tar enligt mig sista platsen till nya Div 1, SBB är bättre än vad många tror, unga och snabb och grymma i sitt kontringspel)

10. Täby FC
(Pratade lite med Robin igår, men Täby har inte kommit så långt i sina Div 2 planer, Caperio tar ju det mesta av tiden och det är väl inte så konstigt)

11. Bollstanäs SK
(Missar Lorendahl som väljer en sesse till i AIK och Loren är den skillnaden i Bollstanäs)

12. Gottsunda IBF
(Gottsunda får mitt bottentips trots att jag inte vet något om dom, Känns som dom bästa har andra valmöjligheter i Uppsala, finns ju en del sköna lag i Uppsala)


Kommentarer
Postat av: MN,salem

Tja doppis, hoppas allt är bra? kan du höra av dig till mig, har inte ditt nummer. det gäller en träningsturnering som vi ska annordna den 21-23 augusti, om ni är intresserade?



//MN

2009-06-24 @ 08:35:38
Postat av: Doppsko

Ringer, ska bara kolla upp när vi går in i DM och när vi skall möta Umeå

2009-06-25 @ 06:18:31
URL: http://doppsko.blogg.se/
Postat av: Jonas

Blir nog svårt !



DM lottning klar

EKHAMMARHALLEN 22-23 AUG

FBC Handen (Div 6D Nytt lag)

Grödinge SK (Div 6D)

Hammarbyhöjden IBK (Nya i Div 3)

Nynäshamns IBK (Nya i Div 2)



Grupp ettorna och dom 5 bästa tvåorna går vidare till nästa omgång.



2009-06-25 @ 11:09:40
Postat av: MÖ

Du är ute och Cyklar, Huddinge kommer topp 3

2009-06-25 @ 21:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0