Jag mötte Lassie . . . . .Eller ?

 Jag mötte Jonas Rådjuret Gafvelin på Willys.
Hur många truuuuuuur att glassen han åt på var betald eller skulle betalas ?

Vi pratade en del om hur Gurkan egentligen är gjord av.
Vilken färg hade Gurkan haft om det inte var grön.

TT kör hårt nu och killarna har det tufft att hänga med i backarna.
Även VIlle som verkar vara ett fysiskt fenomen har börjat vackla på Söndagsmornarna =)

Jag erbjöd iaf Jonas och TT att komma ner nästa Torsdag för att smaka lite på NIBKens fejja.
Vi är sjukt laddade.

Jag ställde frågan, Hur kommer det att gå i SSL.
Jonas skrattade och svarade ödmjut som vanligt :VI har 9 säkra poäng i dom första tre matcherna iaf.

Om det nu stämmer det Jonas sa så börjar dom med Falun hemma och AIK borta.
Fast ibland får man ju filtrera lite när man snackar med Jonas *skrattar*

Vi bytte även lite sköna franska fraser som vi fnualde lite på i slutet av 90 talet när vi var i Grisslehamn.
Fråga Jonas om vad som hände på Berget i Grisslehamn =)
Där har det hänt saker !

Vi avslutade snacket på Willys, eller Rättare sagt Jonas avslutade med att fråga hur jag kan stå ut med Clabbe =)
Idag 2 dagar efter så har jag fått höra att Clabbe vill göra slut med Jonas *ASG*

Varför är vi på Willys, jo för att vi tycker att Ville är en grym IB spelare :::::PUNKT




Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0