Jaha, ännu en dag med lite IB

Måndagen har halkat in och det är mkt att göra på jobbet.
Har precis käkat min matlåda som jag och KG gjorde igår.
Lasange gjord på Keso och köttfärs, sjuuuukt god.
Imorse gick jag upp vid 7 tiden och tog en morgonpromenad på 1timme & 20 min.
Jag hade fått lånat en viktväst av PääRl Lindelöf.
Skönt med en promenad innan man ska jobba, ikväll blir det en långpromenad med viktvästen.
Minst 2 timmar med lite lätt jogging.

Igår hade vi träning och 12 pers hade slutit upp.
Resegruppen slapp åka ner i går samt att vi har ett par skador på ett par spelare.
Det var en superkul träning med mkt fotboll.
Vi körde på i 2 timmar.
Killar som Jimmie, Jonne, Björn och KIM har inte missat många träningar och dom visar att dom tänker vara med att kriga om platserna i laget.
Bra jobbat allihopa igår !

Idag hade jag tänkt vara utan IB men det går ju inte.
Jag måste nu sätta ihop alla våra hemmamatcher (datum och tid) inför kommande säsong.
Allt måste skickas idag.
Det kommer att bli Lördagar på samtliga matcher med start 1530 *skönt ju*.

Nu kallar jobbet....



Peace Out

Kommentarer
Postat av: JimmyB

Goddagens!!!

Helt rätt att ha lördagsmatcher. Det är ngt vi i Broiken även jobbar för. Måste dock säga att tiden 15.30 kanske inte är riktigt optimal då det är tipslördag med bla Premier League. Fast Canal+ kanske inte har täckning där ute i urskogen ändå???

2009-06-15 @ 12:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0