Janne JTK Holmberg

Janne The Killer kommer nästa säsong att vara MTRL i Nynäshamns IBK.
Sjukt kul tycker iaf jag.
Janne lever sig in i Nynähamn och älskar att få träffa alla Mammor i nynäshamn.
När JTK tar ton så står Fantomen stilla.
JTK kommer även hjälpa til på målvaktsidan en hel del, det här känns bra !

Janne är jävligt lik Hulk Hoogan och är faktiskt lika stark som Hoogan.

Janne kör en BMW 325 Cab

Janne har storlek XXL i tröjorna och St 48 i skor

Janne är Nykterist

Janne är alltid rakad över allt, jag menar då överallt.

Janne ogillar även han Hammarby

Janne Håller själv på Jyrgårdens IF FF IBK etc etc

Jannes alla smeknamn : The Killer, Berra, Janos Panos, P-Kungen,


Tack Janne för förra säsongen, vi ska ha sjukt kul nästa sässe med.......



Peace Out

Kommentarer
Postat av: JTK janne holmberg

tack coach :) det vet du att jag ställer upp när du vill :) spela allså och vara din bodugard hahah vi ses på torsdag lillkiller kommer och hämtar mig i älvsjö efter jag slutar på efter vården :) så jag kommer ner på torsdag kram på dig så hörs vi :)

2009-06-05 @ 09:52:42
Postat av: JTK janne holmberg

tack coach :) det vet du att jag ställer upp när du vill :) spela allså och vara din bodugard hahah vi ses på torsdag lillkiller kommer och hämtar mig i älvsjö efter jag slutar på efter vården :) så jag kommer ner på torsdag kram på dig så hörs vi :)

2009-06-05 @ 09:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0