Lite Lördags IB

Har precis kollat fajten Dalen - Storvreta.
Återigen så klarar inte Dalen av trycket när slutspelet kommer igång.
Dalen har ju varit så lysande på hemmaplan.
I period 1 visar dom vilket bra lag dom är, men sen då ?
Storvreta får utdelning på sin snabba spelvändningar och laget ser så stabilt ut.
Hannes Öhman som varit rent ut sagt usel i seriespelet har nu hittat tillbaka och är så bra som han var för ett par år sedan.
Klintsten i Storvretakassen är ju helt onormalt bra.
Kul at se en 20 åring glänsa så som han gör i Slutspelet.
Nynäshamnsbekantingen Mikulski är stabil hela matchen.
Grattis Storvreta.
Jag kan tänka mig att AIK hoppas hårt på Faln i sista matchen.
För vem vill möta Storvreta i Semifinal ??
Jag hoppas oxå på att Falun spöar Warberg nästa match och självklart i sista matchen med.
Då får AIK välja och slipper då Storvreta !

Igår spelade TT oavgjort mot Sirius hemma.
Tyvärr kunde jag inte se den matchen men hade min högra hand Clabbe på plats.
SMS.en haglade tätt med kommentarer och dylikt.
Våran Lasse Lindelöf fick iaf göra 3-3 målet och Lasse var stabil hela matchen.
TT vinnser skotten och gör en sabil match, skönt att Linkan får göra sista målet (19:36)
Kan tänka mig att han var ycklig,glad och stolt över sitt TT.
Serien lever eftersom Mullsjö bortaslog Växjö.

Jag pratade med Jonas Gafvelin idag och han var sjuuuukt nöjd med laget.
Men hade alla spelarna spelat som i tidigare matcher så hade det blivit vinst.
Självklart halkade vi in på att Linus Näsman var sjuk/skadad.
Han behövs i TT om dom ska gå hela vägen.

Kämpa på alla som vill.
Lev idag , njut imorgon !



Peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0