Mkt jobb och för lite IB !!

Shit vad det har varit mkt jobb i tre dagar !
Har fan inte hunnit med något annat än att Jobba och äta mina påsar med soppor.
Det är vad man lever på just nu, soppa och vatten och inget annat.
Nu ska kroppen rensas ur.

Smattrade iväg till Torvalla för att kolla mit gamla lag IBK Handen VH kvala mot Hammarbyhöjden.
Det var jag och dom närmast sörjande =)
VH var det bättre laget så fort man spelade bollen.
Höjden försökte kontra på allt och hade lite äldre lite tyngre spelare.
Höjden spelade tufft och hårt men det räckte inte mot smidiga VH !
VH vann med 7-6 men det var nära att Höjden tog sig ikapp.
Rättvist resultat trots allt.

Ikväll får vi se om Warberg klarar av Falun.
Skulle ju vara sjuuuuukt kul om Falun slog WICen...
Detta skulle ju betyda att AIK slipper Storvreta.
WICen är ju storfavoriter, men räkna inte bort luriga Falun.
Skog/Adriansson är ju livsfarliga !

Imorgon blir det Eriksdalshallen och match mellan TT och Växjö.
TT är lite som Västerås förra säsongen.
Dom är för bra för div 1 men kanske lite för tunna för SSL.
Klart att TT kommer att värva friskt i STHLM regionen.
Nu är ju inte jag någon expert på vad och vem som passar i SSL men om man kikar på TT så håller ju Ferraresi, Näsman, Adde, Perneus, Schantz SSL klass iaf i mitt tycke.
Sedan är det ju beroende på vem man får spela med.
Men Näsman och Ferraresi tillsamans i ett SSL lag håller hög klass, sen hur det går för dom var för sig, det vet bara gudarna.
Kul om TT vinner imorgon !

Kommentarer
Postat av: Stickan the stick

Tja Doppis



Brukar läsa din blogg. Underhållande och saklig + att du verkar veta det mesta som är värt att veta om IB, har du inget liv ? :-).

En undran bara när du skriver att Schantz håller SSL klass ? han spelade ju knappt där + att hans framträdande i TT inte har varit så imponerande direkt. Bänkad rätt så mycket dom 2 senaste matcherna, nej han håller inte. Ser dock fram emot att läsa din syn på TT matchen mot Växjö. Keep up the good work.

2009-03-26 @ 23:30:01
Postat av: Doppsko

Klart att jag kan vara fel ute när det gäller Schantz, mkt pga att jag har tränat honom=)

Men jag hoppas iaf S

2009-03-27 @ 15:19:47
URL: http://doppsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0