Smyger fram som en indian....

Fredagen smyger på och man är trött som en afgansk flodhäst.....
Varför åker ögonlocken ner ?
Man blir ju lack !
Ikväll skulle man ju velat se TT´s match mot Sirius, men då kommer det att bli problem.
Ikväll ska jag ut med en av våra storkunder och bubbla och käka god mat.
Men jag tänkte ringa Jonas Gafvelin och känna av pulsen på honom vid 11 tiden.
Håller mina tummar för Ferraresi och CO, hoppas Lasse får spela lite ikväll.

AIK klara för semifinal !
Inte helt otippat ! 
Kim Nilsson 3 målsskytt *heja Öland*

Falun var nära att äta upp WIC  eller inte !

Kommentarer
Postat av: mister micke

7-1 AIK snacka om utskopning. Hoppas att du får ha en bra helg!!! Nästa vecka börjar kvalet till division 3. Vi ses då eller? Vi ses när det börjar eller?

2009-03-20 @ 12:47:29
URL: http://mistermicke1988.blogspot.com/
Postat av: Doppsko

Jupp, jag ska nog glutta på VH´s matcher

2009-03-21 @ 17:14:10
URL: http://doppsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0