Träning istf Träningsmatch

Idag skulle det varit träningsmatch mot Kärrviolen.
Tyvärr så får inte Marios ihop ett bra lag så det får bli träning för oss ist.
Hade varit kul att lufta matchtröjorna igen=)
Igår vart det mycket innebandysnack i Mobilen, sånt är kul om man nu har något kul att prata om.
Jag har en kund i Solna som kommer att kunna tillföra lite roliga saker på våra hemmamatcher.
En ledtråd är iaf X-box 360.
Kan bli riktigt najs för kiddsen i Nynäshamn.

Jag och ClabbP har fått klartecken av ett par spelare som jag har hunnit samtala med ang nästa säsong.
Tobias Hellqvist, Patrik Nilsson, Kristoffer Lindborg, Joel Gustafsson, Oskar Åström, John Hultin, Peter Altstrand.
Så det känns skönt att det börjar röra på sig inför nästa säsong.
Självklart har vi sköna metkrokar ute i Landet när det gäller nya spelare till Nynäshamns IBK.

Även Styrelsen kommer att jobba stenhårt på att vi ska ha runt 250-300 pers i publiken på våra hemmamatcher.

Kommentarer
Postat av: Mackan

Du får ligga på TV Nynäs att dom skyndar upp me matcherna nu.. orkar inte vänta länge till :S

2009-03-18 @ 12:33:09
URL: http://innebandyklubban.blogg.se/
Postat av: Doppsko

Du får DVD när du kommer ner och tränar med oss =)

2009-03-18 @ 15:05:19
URL: http://doppsko.blogg.se/
Postat av: Packe

Hallå !

Jag vill ha en xbox 360 ! ;)

Kanske vi kan lägga in i kontraktet? haha!

2009-03-19 @ 10:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0