NIBKen styr upp Lördagen den 7/3

Ikväll är det träning igen.
Vi är helt klart fokuserade på en bra träningsvecka.
Vi har ju IFK Sollentuna hemma i sista omgången och jag har hört att det kan bli uppemot 250-300 pers.
NIBKen bjuder ju på Tårta och fri entre.
Mr Ronny Sportchef Carlsson är ju fixat sig lite pyro till matchinledningen.
Stort Carlsson.
Idag när David från Nynäsposten ringde så bjöd jag även med honom till Lördagens match.
Han ska få hänga lite med oss i klubbrummet och känna på magin där inne.
Nynäs Tv avtalet för nästa säsong är klart och Lördagens match skall kablas ut på nätet så fort det bara går.
Fröken Edfors skall ju firas för sitt 200.e mål och självklart ska ju fira att vi har vunnit serien.
Jonas Legenden Carlström och Ronny Basic Carlsson har fixat ihop en liten fest för oss i herrlaget.
Det är mycket roliga saker som kommer hända under dagen i Gröndalshallen.
Men det är ju som vanligt !!
Jimmy Brun har mer eller mindre lovat att han ska komma ner och dansa moonwalk i sina rosa svettband om det stämmer vet jag inte idag.
Tydligen så ska han ha sagt att om inte Bro krossar nynäs i helgen som gick så skulle han telportera sig till nynäshans den 7/3...
Vi får väl se...

Här kommer lite bilder från Helgens match mot BROIKEN !!


Vi började med en liten lunch, våren är här så den blev på uteserveringen, dock ej Bro....


Väl framme i Bro så hade Jimmy med välkomstkommiten sommnat, en bira för mkt ?????
 

Leo försöker återuppliva Jimmy Bruun, men är det inte likt HenkeR ???


Supertimpen ber en bön till högre BroGuden


Les Swan skojar lite med Aslanss brorsa Supertrimp !


ALTstrand förberder sig för att slakta Broiken


Tobbe luktar på sigsjälv, inte helt ovanligt !!


Janne The Killer är grymt laddad idag....





Kommentarer
Postat av: HenkeR

Alltså när man i sann Bro anda sitter och värmer innan match och blir lite trött, naturligtvis är paparazzi Doppis där då och förevigar ;)

2009-03-03 @ 17:18:39
Postat av: JimmyB

Vill du att jag dansar efter pyrotekniken eller som pausunderhållning. Kan tänka mig vilken succe det skulle bli med en lite lätt efterbliven Jimmy Jackson dansandes i mina rosa band. Undrar om dom 300 bönderna på läktaren skulle haja vad som pågår... Om det blir så att man dyker upp vill du att jag kör dansen iklädd Bro kläder då eller?

2009-03-06 @ 09:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0