Vinst borta mot Bro

Vi fick till slut åka hem med en 6-3 vinst mot Bro.
Bro var med bra i matchen men riktigt bra med i första som slutade 0-0.
Det var väl aldrig något snack om vilket lag som var bäst på planen.
Det är svårt att bara gå in och vinna en match när allt redan är klart.
Dagens första lina visade i 3.e perioden prov på väldigt bra spel och när dom var inne så var det som PP spel.
Bro sliter på bra och får spela på kontringar mot våran första lina.
När våran 2.a lina är inne så blir det lite jämnare spel.
Micke Lindblom gör en mkt bra match idag och får MVP.
Men hela första femman är heta idag.
Ludde Junden styr upp bra i 2.a linan och Erik Sandqvist gör 2 bra perioder idag.
SKönt att Jonster Hultin får trycka in sista kassen, den är han värd.
Jimmy Näslund syndes inte så mkt framåt men var grym i hemjobbet idag.
2 av kassarna som Bro gör idag tycker jag att Björn Strandberg får ta på sig men det är tufft attt stå där bak idag.
Bro har många bra skyttar och allt som oftas så träffar dom mål vid avslut.
Totalt sett så gör Björn en kanon match och visar att han är ett farligt anfallsvapen med sin långa utkast.
Jag är nöjd med vinsten i dag.
Vi gör vad som krävs för att vinna.

Jätte tack till Bro IK som innan matchen startar ger oss en blombukett och grattulerar oss till Seriesegern.
Stort Bro Innebandy.
Örten for president !!!!!

Nu vet jag varför Jimmy Brun var lite ohet, han syndes på Bro Supermarket innan fajten sovandes i entren, bildbevis kommer imorgon under dagen.


Tack NIBKen killar för vinsten och Tack till Bro för blommorna.

Kommentarer
Postat av: JimmyB

Vad menar du med att jag var ohet. Tror det kommer framgå på den där bilden att jag var i mitt esse. På tal om att vara ohet så förstår jag att du gömde den där urtvättade kopian tii Spurs tröja under din jacka. Är ni hemma än eller sitter ni fast i Kuala Lumpur?

2009-03-02 @ 12:19:34
Postat av: Danne Doppsko

Vi tog Rymdfarkosten.

Kommer du helgen Jimmy ?=)

2009-03-02 @ 14:13:34
URL: http://doppsko.blogg.se/
Postat av: JimmyB

Kommer du helgen? Nu får du nog allt släppa taget om flaskan :-)

2009-03-02 @ 14:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0