3+3,1+3 man är ju grym )

fyy fan för tråkiga Söndagar.
Varför ska dom vara så svarta och trista ?
Spanat på Chelsea mot Man UTD en trevlig fajt som hettade till ordentligt i halvlek nr 2.
Skansen kvalarspelar idag oxå och just nu är det förlängning.
Lite straffar skulle vara kul att se, ganska många nervösa killar i DIF FF och AFF.

Idag har det fuskats i maten, en slibbig Bussola med lök intogs för ngn timme sedan.
Pizza botar baksmällan bra kan jag säga.
Det vart en blöt kväll igår på Gondolen.
Just det vi spelade lite SIL med jobbet igår, vinst i match 1 med 13-7 3+3 från mig.
Förlust i andra fajten med 11-7 1+3 från mig och jag leder den intern skytteligan *skönt ju*

Missade att säga att jag fick in 11 rätt på stryket och 4 rätt på Lotto.
DET GÅR BRAA NU =)

Oj då nu gjorde DIF FF 3-0 i förlängningen.
AFF en man mindre....

Imorgon börjar man tidigt, usch fy och blää för att gå upp tidigt.


Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0