Jag Truuuuuuuur , fyy f*n för höstsnuvan

Då har en tung arbetsvecka återigen tagit slut.
Det är mkt nu som vi säger.

Igår var det träning och det ser riktigt tungt ut inför helgen.
imorse var vi 8 klara utespelare.
Nu är vi 10 iaf.
Vi är hårt drabbade av skador och sjukdomar just nu.

Träningen igår var ändå en av dom bättre denna säsong.
2 nya killar som ger gärnet + 4-5 från Juniorerna samt B-laget fick fart på träningen.
Det går bra nu =)

Imorgon möter vi Södertälje Rockets i Wasa Sporthall.
Nu har jag ingen koll på om Rockets har några sjukdomar.
Vi kommer med en trupp på 10 man + 2 målvakter, det ska räcka








Hoppas jag =)


Nu går vi för fullt.


Helgens omgång.


Lördag
Farsta IBK - Täby FC
Hajjarna får ingen fördel av sin parkett då Täbyiterna är grymma på Parkett.
Farsta är ändå förhans favvorit
 
Södertälje IBS - Nynäshamns IBK S
Rockets är tokfavoriter och ännu mera nu när vi sakanar halva laget.
Men vi ska ge dom en fajt trots allt.
 
Sundbybergs IK - Gottsunda IBF
Här kommer det att bli jämnt, Sumpan har vaknat till liv igen och nu går maskinen som smort.
Sumpan är ruggans hemmastarka och jag tror att Sumpan tvålar till Sunda

Hammarby IF IBF - Åkersberga IBF
Här ska det inte vara något snack.
Hammarby är såå mkt bättre och jag tror inte att Ackers ar en enda spelare som skulle gå in i Hammarbys 20 manna trupp.

Söndag
Huddinge IBS - Bollstanäs SK
Fridner gör typ 7 poäng i denna fajt.
Huddinge kommer inte vara chanslösa men Bollstanäs är sjukt effektiva och vinner till slut ganska lätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0