Sjukstugan fortsätter

Sjukstugan ligger fortfarande tätt runt Handen - Nynäshamn området.
Förra veckan var bedrövlig med 9 man som sämst !
Idag haglar det in flera sjuka.
Har man feber så förstår jag varför.
Synd att över halva laget är borta ikväll.
Vi behöver verkligen få träna på hårt och sanslöst denna vecka.
Nå ja vad är en bal på slottet.
Nu är det bara att borra ner sig och köra gärnet.
2 nya killar kommer ner idag, mer om detta om det blir aktuellt.
Det krävs ju en hel del får att smälta in i vårat underbara Nynäshamns IBK.
Jag ska kolla av hur det går i ÖL ligan.
Vi har ju en öl på spel, för varje mål/ass som man gör inkasserar man en Öl från våran sponsor.
Jag vet att Tobbe leder hårt, han är snart upp i en hel back.

Ikväll är det en match i serien.
Storvreta Ungdom - Duvbo IK.
Jag gissar att Vreta är laddade just nu och har redan samlats för alla förberedelser.
Duvbo sitter i köer mellan Arlanda och Uppsala.
Duvungarna taggar sig själva genom att köra slalom mellan alla bilar.
Vreta kommer nog vara ett nummer förstora och vinna rätt så enkelt till slut.
Duvbo stretar emot i första akten för att sedan missa mera och mera.
8-6 blir det till slut efter att en av alla jävla Sundbergarna gjort 3 mål i slutakten alla genom kontringar.
Följ matchen på IB.se

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0