Är Ackers lika bra som Holland?

Då har Torsdagen passerat och jobbet börjar ta slut, eller tar det någonsin slut?
Det börjar lacka mot Jul och just i dessa tider har vi så sjuuuukt mkt att göra, mer än 145 st "U" i sjukt.
Idag har vi jobbat imotvind med alla sjukdomar på jobbet.
Kollade när jag var sjuk senast och kunde inte hitta det, jag tror att det var på 90 talet typ 91 eller 92.
När kommer smällen?

Snart bärd et av hemåt men bara för en snabbis.
Det är styrelsemöte idag vid 19 och sedan träning på det.
Det är mkt nu =)

Ska bli najs att kika av alla heta spelare i NIBKen idag, det är ju träning innan match.
Tyvärr fick jag tacka nej till Pär Lindelöf idag som ville träna lite x-tra.
Hoppas att han inte bli för sur bara =)
i Helgen laddar vi för fajt mot anrika Ackers från Åkersberga.
Ackers är lite som holland, oranga och fula *skrattar*
Orange i kombination med svart är jävligt snyggt lägg till ett lag som ger allt för att vinna.
Vi kommer få en hård nöt att knäcka på Lördag.

Mina intryck av Ackers är bara bra.
Verkar vara en superseriös förening som vill framåt och har en riktgt bra ungdomsverksamhet.
Jag passar på att önska Åkersberga IBF välkommna till Gröndalshallen på Lördag

Fan va najs att AIK vann över C/T igår.
Riktigt kul faktiskt och att dom gör det så enkelt=)
Kan inte se något lag som ska stoppa stora starka AIK denna säsong.
Kanske Järfälla .............. not inte en chans, större risk att Månen ramlar ner och inte finns ngt mer !


Zäta kom hem !!!!





Peace Out

Kommentarer
Postat av: skön

fan va skön blogg

2009-10-08 @ 21:45:36
Postat av: Zäta

Snart Doppmannen, snart, alldeles strax.

2009-10-08 @ 21:50:07
URL: http://emilzetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0