Blombergs mage suger !

Godmorgon, nu har man varit igång sedan 0630.
Usch va tidigt.
Jag vill sova egentligen.
Ikväll är det träning igen och till denna träning så jag fått tillbaka min bil som stått på verkstad i 2 veckor.
Nu kan vi samåka igen.
Tyvärr för mig så får jag Matte Blomberg och hans dåliga mage i min vackra bil.
Just nu känns det skit bra inför träningen men man vet ju att så här i sjuktider att läget kan förändras.
Nu ska det jobbas lite så vi syns senare under dagen.


Peace Out.




En av Dennis George Petterssons snyggare bilder !

Kommentarer
Postat av: Madde

Är det där lagets "cityhunk" som nästan är 30?!

2009-10-13 @ 08:22:27
Postat av: Blomberg

Shit, vilket felsurr det är på den här bloggen!

2009-10-13 @ 09:34:14
Postat av: Captain America

Lite lik Leo på den bilden.... ASG!!

2009-10-13 @ 15:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0