Bollstanäs vinner mot Hammarby

Då har man äntligen kommit hem . . .
Det blev en hård dag igen på jobbet.
Har fortfarande inte hunnit med att sammanställa hela matchprogrammet ännu men det kommer imorgon.

Helgens omgång kan bli väldigt intressant.
Det skiljer inte många poäng mellan lagen från plats 3 ner till plats 12.
Vi får se hur det ser ut efter helgen.

2009-10-31   
Åkersberga IBF - Storvreta Ungdom IBK
Nynäshamns IBK - Täby FC
Södertälje IBS - Sundbybergs IK
2009-11-01   
Gottsunda IBF - Farsta IBK
Duvbo IK - Huddinge IBS
Bollstanäs SK - Hammarby IF IBF

Utan avslöja för mkt i mitt tips som kommer ut imorgon så kan jag säga så mkt som

Helgens säkraste: Södertälje IBS mot Sundbyberg.
Södertälje släpper inte en hemmamatch mot SIKen.

Helgens kryss: Duvbo IK - Huddinge
Här luktare det kryss långa vägar.
Varför tror jag det, jo för att jag kan.

Helgens skräll: Bollstanäs SK - Hammarby IF
Jag tror at Bollstanäs kan skrälla mot Bajen.
Vi i Nynäs har ett bättre försvar än Bajen och även bättre målvakt.
Bollstanäs kontrar sönder Hammarby på Söndag.

Helgens storseger: Gottsunda mot Farsta.
Jag tror att Gottsunda vinner stort mot Farsta typ 10-3 kanske.
Sunda har ju en Ben Johnson på varje position.


Peace Out

Kommentarer
Postat av: MN

Gick bra på dagens säkra ser jag

2009-10-31 @ 23:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0