Vill vi så kan vi . . .

Då har man äntligen landat hemma och ska bara kasta i sig lite käk sedan är det dags att kör den nya fina 73,an ner mot Nynäshamn.
Det går ju iofs bara till Ösmo än så länge men totalt så tjänar man 10-12minuter ner och lika mkt hem *najs*
Idag ska man hinna förbi ekonomiansvarige Carina för att kolla lite skumma fakturor.
Det är dyrt med IB =)

Ikväll är det träning igen och som vanligt så räknar man med bra uppslutning.
Vi behöver träna mera på avsluten på Case.
Ett jävlarenamma ska det vara för att trycka in den där fula lilla bollen imål.
Frustation är ett ord som rullar i mitt huvud under matcherna.


Nu är det bara 2 dagar kvar till matchen mot Hammarby.
Till skillnad från Fotbollen och Hockeyn så har Hammarby ett bra lag i Innebandyn.
Känns som Innebandyn och Handbollen nu får dra det vinnande lasset i föreningen.
Hur ska man göra för att slå Hammarby i en match ?

Det vet jag, i mina drömmar så vinner vi alltid mot Hammarby.
Nu gäller det bara att ta fram drömmarna och göra dom till verklighet.
Det gäller att våga och att ha kul och samtidigt tro på det man gör.
Vill vi så kan vi . . .
Nu är det dags att plocka fram våra vinnarskallar och visa vad vi kan.


Fan vad jag ville spela i våra nya snygga vita ställ.
Jag blir tårögd varje gång jag ser en av våra spelare i det vita stället.
Där har verkligen Unihoc lyckats.
Det vilar en förbannelse över det blåa stället.
Jag får nog ta och söka upp Fantomen och Hero, dom har tydligen lite najs medicin mot konstiga förbannelser.

Målet med Lördagens match är att vinna den, precis samma mål som vi har i alla matcher.
Vinner vi så tar vi oss mot nya höjder.
Vi är förberädda på en grym offesiv inställning från Bajenhåll.
Kommer vi att orka ?
Det märker vi på Lördag, den som lever får se...



Zäta kom Hem !! Hela Nynäshamn längtar efter den förlorade sonen !!



Peace Out.

Kommentarer
Postat av: Captain America

Basic har fått tag i en färdtjänst-buss till lördag, han tar 100 spänn tur och retur...skulle även få hem en taxfree katalog också.=)))



2009-10-02 @ 07:42:17
Postat av: doppsko

ASG du är rolig du CA

2009-10-02 @ 15:05:49
URL: http://doppsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0