Leo Svanberg säger ifrån !

Hade ett samtal med Leo Svanberg (Hammarbyhöjden) om varför inte islossningen kommer.
Han trodde att det kunde bero på att spelarna runt omkring han tar mkt kraft från Leos nya sticka.
Det har gått bra på träningarna och så men på matcherna kommer man inte in i situationerna som man vill säger en anfådd Leo.

Jag frågade hur det kommer sig att Höjden har fått en grym stekarstämpel ?
Svanen tror att många där ute i sveriges avlånga land är lite avundsjuka bara.
Självklart så dricker vi aldrig dagen innan match  , sen är det ju lite coolt att hänga på poplära uteställen i Sthmls nattliv.
Jag har träffa många kända tjejer tillägger Leo och skrattar sig harmynt.

Hur är stämmningen i truppen nu när ni har 3 raka segrar?
Jorå, den är grymt bra, vi retar fortfarande wasse och fille för deras indianare osv osv
Det ska mkt till att kunna vinna över oss nu.
Nästa fajt så har jag lovat mig själv att göra minst 5 poäng.

Längar du tillbaka till Nynäshamn ngt ?
Sjukt mkt faktiskt.
Det är många sköna snubbar i NIBKen och sedan saknar man ju Basic.

Tack då Leo, hoppas på återseende.
Hur tror du det går mellan Sirius och TT ?
Lätt match den slutar 6-4 till TT

Kommentarer
Postat av: Captain America

ASG!!!!

2009-10-06 @ 17:52:06
Postat av: Cap

Bra tippat Leo!

2009-10-07 @ 00:55:50
URL: http://tussig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0