Huddinge vs Täby, Ett Zznarkpiller

Vad kom man för att se ?
Huddinge eller Täby ?
Huddinge så klart.
Man har ju hört så mkt om detta lag och många har tippat dom topp 3.
Jag vet inte om det kan ha varit den tråkigaste matchen jag har sett !
0-0 efter 2 perioder och ingenting talafe för att det skulle bli något mål.
tex 3-4 i skott till Täby efter period 1 !
Nu tycker jag iofs att Huddinge var lite bättre än Täby som saknade 8 spelare.
Men siffrorn i denna match är även dom lite i överkant till Huddinge även om dom var värda segern.
Jag hade hoppats att få se mera av Matte Kahn men han såg tung ut, riktigt tung.
Polisarbetet har gjort om honom till en tung IB spelare som inte alls hotar ngt speciellt.
Matte borde satsa ännu mera på sin domarkarriär där han är briljant.
Finns många div 3 lag som vill ha Kahns tjänster och där kommer han få mera tid för att hinna lossa sin kanon.
Nää ni inget av dessa lag imponerar något på mig idagens match.

Grattis Real Höjden !
Dom vinnar med 2 kassar mot Värmdö och nu har stekarlaget börjat ånga på.
Foppa siktar på guldet i H3án och kommer inte ge sig i första taget.


Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0