Kvällstugg om ingenting och lite av allt

Har idag varit på ett kylslaget Råsunda för att räkna hem 3 poäng till dom svart gula hjältarna.
Nu är Guldet nära . . .
Jag ryser när jag tänker på hur bra AIK är.

Ackers piskade Farsta hårt idag och enligt rapporter så var det bara ett lag banan.
Ackers var grymma, kul.
Jag gillar Ackers, en profsig förening med allt runt omkring.

Imorgon blir det bortamatch mot Huddinge (13.30 Huddingehallen).
Sjukstugan är fortfarande stor.
Vi håller en x-tra tumme under natten.
Ska bli kul att få stopp på Matte Khan =)

Imorgon 1800 ska man åka åka kika på Årets match i Div 2 ÖS.
Hammarby tar emot Södertälje.
Ska bli kul att se Södertälje, dom har ju gått ut med att dom ska vinna serien eller rättare sagt att dom kan göra det.
En värde mätare för båda lagen.
Rockets har ju piskat Vreta redan och kan ta över 1.a platsen
Jag tror själv att Hammarby kör över Rockets i 3.e

Leo Svanberg har börjat bli lite skraj.
Nu är det osäkert om han kan starta imorgon.
Han skyller på sitt friska knä.
Kan det vara så att pressen har blivit för stor för Leo ?
Han börjar få en så kallad TYKO frossa.

Just det, jag glömde ju berätta att Handen krossar imorgon.
Torvalla 16.00.
Mackan kommer göra 1+2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0