Med ett leende på läpparna . . .

Måndagen har bjudit på en hård arbetsdag.
Trots en tuff tag så har man haft ett stort leende idag.
Vinst mot Huddinge IBS igår samt att Gnaget krossade Gefle i Fotbollen i Lördags.
Nu känner man sig skön på alla sätt och vis.

Idag blir det en hel kväll utan IB och jag ska bara ladda mitt huvud med massor med IB energi inför veckan som kommer.
Duvbo Hemma på Torsdag och Bollstanäs hemma på Lördag.

Idag hann jag även med en intervjuv med Nynäsposten.
Det var den trevlige David som ringde upp och vile få lite info om helgens match mot Huddinge IBS.
Jag hoppas att han skriver lite om Huddingespelaren som gjorde bort sig ihelgen så att han kan få ett hett och varmt mottagande när han kommer ner till Nynäshamn.
Har fortfarande inte släppt det som hände M Lindblom.

Tv Nynäs rullar på www.tvnynas.se
Senaste hemmamatchen rullar på utav bara farten.
Nu börja IB förbundet bli intresserade.
Varför har ni inte sökt tillstånd ?
Det har vi, och fått ok från Förbundet.
Kanske är det så att Förbundet inte vill att innebandy ska komma ut i Sverige.
Vad vet ja.....

Nu bär det av hemåt...



Peace Out.

Kommentarer
Postat av: Captain America

Jag kommer inte att glömma det idioten gjorde på M Lindblom.....

2009-10-19 @ 22:09:22
Postat av: Godbiten

Då är fråga. Kommer CA hämnas?

2009-10-20 @ 08:33:30
Postat av: På liv och död

Beskriv vad som hände. Var det ett överfall? Beskriv så vi får veta...

2009-10-20 @ 11:27:39
Postat av: Saxxat från nibken.com

"Efter ett par minuter så åker våran kapten på en eftersläng, nämligen en klubba upp mellan benen bakifrån avslutat med ett ryck. Han går i backen och kan inte spela något mer i matchen. Jag ser inte hela händelsen (inte domarna heller tyvärr) men jag har fått förklarat för mig att det är avsiktligt och det gör ju att man fan mår dåligt. OM det var avsiktligt så hoppas jag att den skyldige har svårt att sova i natt."

2009-10-20 @ 14:16:38
Postat av: Captain America

Ge mig en blå tröja;)!!

2009-10-20 @ 15:32:54
Postat av: doppsko

Hörde att det nämdes i Nynäsposten =)

2009-10-20 @ 17:33:07
URL: http://doppsko.blogg.se/
Postat av: Captain America

Yes Doppis!!



http://nhp.se/sport/1.602927

2009-10-20 @ 18:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0