Rådjuret Vs The Kid 3-3

Oj vad jag var trött...
Nu har man vaknat av gamal vana.
Missade att stänga av larmet på mobben.
Var inne på www.nordicbet.com och lastade in lite på Södertälje seger till 3.85, det ju vara värt.

Igår kväll var det match ellan Bröderna Gavve, den ena i TT och den andra i Spindlarna.
Matchen slutade 3-3 och enligt flera på plats så sög matchen hårt.
Vet inte vem som är mest nöjd, Jonas Rådjur eller Sebbe The Kid ?

Idag ska jag inte göra någonting . . . bra Ljug.
Idag ska ju Gnaget spöa Gefle och Spurs ska vinna mot Portsmouth.
Jag har tippat på 2-1 till lagen i mitt hjärta.

Vem är den där Leo Svanberg som det skrivs om överallt i diverse bloggar?
Jo ni, det är en stekare av högsta rang.
På Söndag så tipsar jag er att kika in Real Höjden mot SB hellre ä Hammarby mot Södertälje Rockets !
Leo har utlovat 4+2 mot SB.

Har hört på Byn att Leo,Tyko,Fille har bjudit ut Martin Niminen (Coach Salem) på krogen.
MN skall ha blivit glad men förvånad.
Tyvärr hade inte MN tid MEN bjöd in gänget till Salems Lagfest.

Joo ni, det är inte bara SSL lagen som har drag runt sig.
Lite som fantomen brukar säga, När Leo talar är alla tysta..


Peace Out

Kommentarer
Postat av: Captain America

Borde införa "Dagens-Leo".... ASG

2009-10-17 @ 07:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0