Stolt trots förlust

Så har det blivit dags för att skriva om våran match mot Hammarby,
Det har tagit till nu att smälta förlusten.
Vi var ju så med efter 2 perioder och borde ha haft ledningen.
Sedan tar domaren över åt andra hållet.
Vi får 4 U2or emot oss i 3.e och alla 50/50 situationer så blåser domaren för Hammarby.
Hade varit så najs med minst ett kryss.
Självklart är jag stolt över att killarna håller sig till planen.
8-4 till Hammarby är inte rättvist någonstans.
Det är bara att ladda vidare mot nya mål och nya matcher.
Redan på Lördag är det ju match mot Åkersberga hemma i Gröndalshallen.

Ackers lyckades vinna i Sudden mot Sundbyberg och hade en stor ledning.
Återigen så lyckades Sumpan ta igen det man förlorat i tidigare perioder.

Storvreta mot Farsta slutade 5-5 och det känns ju spännade.

Idag eller rättare sagt nu så ska jag dra och kolla Huddinge mot Täby FC.

Efter våran match så hann jag förbi Torvalla för att kika Handen mot Odelberg/Ingarö.
Jag hann se period 3 som helt och hållet var Handens.
Det var spel mot 1 mål och Handen vann med 10-2.
Lasse Lindelöf gjorde 3+2 i matchen.
Lasse är den spelare vi blev av med 5 dagar innan premiären och som skulle ha behövts igår mot Hammarby.
Men men, vi får bli bättre på våra avslutslägen.

Peace Out....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0